Lássuk a kommenteket Youtube-ról : - László : "Pont az a lényeg amiről te szemérmesen hallgatsz. Sajnos ez a technológia még annyi gyermekbetegséggel küzd, hogy nem győzzük felsorolni. Értem én, hogy ez a jövő de még nem állunk készen rá. Sem emberi sem technológiai oldalról. Nagyon sokat kell még ennek fejlődnie, hogy az autópark többsége elektromos legyen. A te hurrá optimizmusod sajnos igen gyenge lábakon áll. U.i: Egyébként villanyszerelő vagyok és elég sokat foglalkozom a témával mert érdekel... - H. András válasza Lászlónak : "Nagyon szépen fejlődik is, viszont a belsőégésű már alig fejlődik. Nekem nincs hurráoptimizmusom, milliószor elmondtam, hogy 50 év lesz a váltás..." --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Mivel sok okoskodás/kérdés volt a Dakaros autóval kapcsolatban a komment szekcióban jutubon, ezért egy kis infó : Audi RS Q E-Tron : A lényeget tekintve egy hatótávnövelős elektromos autóról van szó, amelyben a Formula E versenyautókban is használt villanymotort vetik be. Tengelyenként egyet kap belőle az RS Q E-tron, így természetesen összkerékhajtású lesz, rendszerteljesítménye pedig 680 lóerő. A villanymotorok egyben generátorként is tudnak működni, így fékezéskor energiát termelnek vissza az akkucsomagba: az 50 kilowattórás aksipakk önmagában 370 kilogrammot nyom. Beépítenek egy harmadik villanymotor-generátort is, amely kifejezetten a töltésért felel. Ha pedig már hatótávnövelés: ezt a célt az RS5 DTM-versenyautóból származó kétliteres turbómotor szolgálja, amely 295 literes tankból szívja az üzemanyagot. forrás : totalcar.hu
Tudjuk, hogy sokan nem kedvelik az elektromos autókat. Ezzel alapvetően nincs is gond. A gond az, hogy anélkül kommentelnek baromságokat a neten, hogy utána néznének a dolgoknak. A videóban András rengeteg félreértést tisztáz a témával kapcsolatban.
Aki esetleg nem ismerné, annak írjuk, hogy András nagy villanyautó rajongó...
A képen Arató András az internet egyik legkedveltebb mémje, aki amúgy egy budapesti nyugdíjas. Egy törökországi nyaraláson készített fotóval lett a net sztárja, miután egy profi fotós megvette tőle a képet, és egyre több hirdetési célú, úgynevezett stock fotó oldalon tűnt fel. A kissé furcsán mosolygó bácsiban az internet népe hamar felfedezte a tökéletes mém alapanyagot. (Hide the pain Harold - Rejtsd el a fájdalmat, Harold)
"Sokszor láttam, hogy beküldött képet is felraktok az oldalatokra. Amikor ezt megláttam RÁTOK GONDOLTAM. Gondolom, hogy a kép magáért beszél. 🙂" Sok sikert, Bertold U.i.: A kép Freiburg-ban készült, Németország Szerkesztői kérdés : Parkoló csak nőknek? Bertold : "Igen!Balról jobbra ajánlott a hölgyek számára... Nem kötelező... Én arra tippeltem, hogy mivel nagyon szűkös volt a földalatti parkoló, kialakítottak olyan részt is, ahol szélesebbek voltak a parkolási területek és így jelölték." ---------------------------------------------------------------------------------- Frissítés: Közben András nevű látogatónk is írt nekünk: "Azért vannak női parkolok, mert ezek a bejárat mellett vannak. Így valamelyest biztonságosabb nekik parkolni, nem kell átmenniük egy sötét parkolóházon, ahol nagyobb az esély arra, hogy megerőszakolják őket." Frissítés 2. András szavait Martin is megerősíti, aki Németországban él már 8 éve, és onnan követi az oldalt : "Erőszakos bűncselekmények megelőzése érdekében alakították ki őket. Biztos forrásból tudom. Sógornőm német és az közterületeseknél (Ordnungsamt) dolgozik irodán."